środa, 27 lipca 2011

27 lipca 2011r. środa

Nienawidzę śród. Oczywiście kiedy jest rok szkolny, bo w wakacje, to rybka... Ale i tak zawsze mnie wkurzają!
A dlaczego?
      Dlatego, bo w szkole mam plastykę, i muzykę!!! grrr... Ja nie mogę, właśnie niedawno skończyłam IV klasę (ze średnią 5.27, i ze świadectwem z czerwonym paskiem!!!), ale może wrócę do początku roku szkolnego. Nie przyjechałam do szkoły na pierwszy dzień. Bo wtedy wracałam jeszcze z Chorwacji... Ale mniejsza z tym... w każdym razie przyszłam do szkoły w piątek, ale jak już nadszedł ten znienawidzony dzień... grrr. Moimi ostatnimi lekcjami w środę są: przedostatnia muzyka, i ostatnia plastyka... Na muzyce - spoko, bo aż do stycznia nauczyciel był chory :). Na plastyce - koszmar! Koleżanki wcześniej mi mówiły jaki jest gość od plastyki, nie wyobrażałam go sobie takiego jaki mi się pokazał. Siwe włosy, loczki, niemodne swetry, ponura twarz, lekko zgarbiony, o boże, i jeszcze te jego ego... Już na pierwszej lekcji plastyki miałam dostać kropkę ( nie minus ) za nieprzygotowanie... Napiszę wam listę rzeczy, które tego dnia miałam mieć, uwaga:

blok A3, farby tempery, farby plaktówki w tubkach, farby akwarele, pędzle szczećniaki 10,5, paleta, naczynie na wodę (plastikowe minimum pół litra), kredki pastele (olejne), węgiel rysunkowy, gumka chlebowa, czarny tusz, redisówka, nr. 24, obsadka, ołówki 2B, 3B, fiksatywa, gumka, zeszyt, książka.

A teraz zasady oceniania. To co tu pokażę gość podobno napisał na tablicy, i kazał przepisać. Wiem od koleżanek, a one to przepisały - bo były wtedy na lekcji :).

Zasady oceniania:
Na każdą lekcje przynosimy zeszyt i książkę, a także , zapowiedziane materiały.
Za odrobioną pracę domową dostajemy: +, 3+ dają 6+ ( "dają 6" - o co chodzi???)
Za brak pracy domowej dostajemy: "." (kropkę). 3 "." dają 1.
Za bardzo dobrze odrobioną pracę domową otrzymujesz 6. Aby otrzymać 6, powinna być wklejona reprodukcja i wyczerpująca notatka na zadany temat.


A najgorsze jest to, że dziad mówi na nas "beztalencia", i przeklina na lekcji, oraz wyzywa nas od dziadów kalwaryskich...


Ja się tak zastanawiam, czemu piszę o początku roku szkolnego?! Przecież już jest tytuł 27 LIPCA 2011r. Jestem chora. Mam ropne zapalenie ucha i ropne zapalenie zatok, i ledwo co słyszę...

To już chyba koniec na dziś :). Do jutra!

1 komentarz:

  1. To nie czrna dziura.
    Podziwiam cię.
    I na IsINGU TESZ:)


    ladyass

    OdpowiedzUsuń