czwartek, 28 lipca 2011

28 lipca, 2011r. czwartek

Pod tytuł: Jestem fanką Simsów!

         Jutro jest premiera gry The Sims 3 Miejskie życie. Pewnie nie kupię jej od razu z powodu mojego stanu zdrowia, a tacie nie będzie się chciało ruszyć do sklepu. Nawet mogłabym pojechać, ale mnie też się nie chce :). Moja mam pracuje więc, nie ma mowy żeby to zrobiła... No, ale co ja tu będe gadać o moich rodzicach, w końcu to o mnie jest blog ;). Dzisiaj, jak to mam w zwyczaju robić kiedy jestem chora, i weekendy, i w wakacje, to wstałam i pierwsze co zrbiłam, to oczywiście simsy włączyłam (nawet nie czuję, że rymuję). Zaczęłam budować dom, i zrobiłam idealną rodzinę. Ale kogo to obchodzi???
       Dzisiaj pogorszyła mi się choroba :(. Mam cały nos zatkany, i nic nie słyszę. Tylko tak jak przez jakąś kurtynę. Teraz w głowie szumi mi tylko parę dźwięków, z mojego kompa... Bo ten kto mnie zna musi wiedzieć, że kocham muzykę, i lubię śpiewać, i mi to wychodzi (1., nie sugerujcie się paskiem wideo, z mojego konta na yt. 2., A na drugie imię mam skromność ;) ). I gram na gitarze, keyboardzie i flecie (no wiecie, muzyka w szkole). Jeśli wam się chce, to możecie mnie sprawdzić na iSingu:
      http://ising.pl/jestemzeta/
Ale, ogl. to komu się chce???
    Jest tam kto???
    Chlip.....
No nie, nie będę się roklejać... Ale naprawdę nie wiem co napisać... Teksty moich piosenek??? Chcecie? No pewnie, że tak! :). Jest TAM ktoś??? Czy to tylko smutna czarna dziura zwana internetem???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz